De Algemene ledenvergadering zal plaatsvinden op 4 - 5 maart.

Zoals we eerder al hebben meegedeeld, zal deze Algemene ledenvergadering niet op een namiddag plaatsvinden, maar een volledig weekend in beslag nemen. Dat komt omdat we niet enkel gaan vergaderen. We voorzien een aanbod aan verschillende activiteiten waarbij we ook voldoende aanbod voorzien voor de mensen die niet aan de vergadering deelnemen.

Meer informatie

We zullen dit weekend doorbrengen in Han-sur-Lesse. Van daaruit voorzien we enkele activiteiten voor de mensen die niet aan de vergadering deelnemen. We zijn nog volop bezig de laatste puntjes op de i te zetten, maar we kunnen alvast aankondigen dat er enkele interessante wandelingen in het aanbod zitten.

Na afloop van de vergadering zal er een maaltijd voorzien worden voor alle deelnemers en organiseren we ‘s avonds een Speleo Café Deluxe.
Ook op zondag voorzien we nog een activiteit om jullie weer wat wijzer te maken vooraleer jullie naar huis terugkeren.

Aangezien we nog niet alles kunnen bevestigen, zullen we je in de loop van deze maand nog meer details bezorgen van zodra deze zijn uitgewerkt. We willen wel graag de inschrijvingen al openen zodat jij jouw plaats aan de tafel en jouw bed kan reserveren. Dit kan je hier doen: https://forms.gle/dHuDsqaJRvPnHdms9.